2013. augusztus 28., szerda

1. díjam

Íme az első díjam! Nagyon örülök neki, mégegyszer köszönöm Calum Linzinek! <3

Szabályok:
1. 10 dolog rólam. 2. 10 kérdés. 3. 10 válasz. 4. Bloggereknek elküldeni.

10 dolog rólam:
1. Imádom az avokádót
2. Szeretek énekelni és azt mondják, jól is csinálom
3. Idén szeretnék gitározni tanulni
4. Nem remekelek a számolós tantárgyakból
5. Utálom az aszalt gyümölcsöket
6. Harry és Louis a kedvencem az 1D-ből
7. Mindig alacsony a vérnyomásom :P
8. Szeretem az esős időt
9. Kedvenc városom: Miami
10. Szeretek főzni, de nem vagyok benne jó :D

10 kérdés:
1. Mi a kedvenc édességed?
2. Hol laknál legszívesebben?
3. Szerelmes vagy most?
4. Mi a kedvenc állatod?
5. Hiszel a természetfeletti lényekben?
6. Tudsz táncolni?
7. Melyik sztárhoz mennél feleségül?
8. Melyik a kedvenc fagyid?
9. Mi a kedvenc számod? (zene)
10. Melyik lány/fiú név tetszik a legjobban?

10 válasz:
1. Példaképed? - Nincsen konkrét, a magam útját szeretném járni.
2. Eleanor-ról véleményed? - Szép lány, jó alakja van és nagyon illik Louis-hoz. :)
3. Szerinted a fiúk (1D) közül ki fog összejönni egy magyar lánnyal? (ha lesz ilyen) - Harry vagy Niall :)
4. Hány gyereket szeretnél? - Egyet vagy kettőt, de nem többet. :P
5. Szerinted létezik fiú és lány között barátság anélkül, hogy az egyik fél többet érezne? - Nagyon ritka, de szerintem létezik.
6. Kedvenc színed? - Ombre türkizkék :D
7. Ettél már valami tenger gyümölcse kaját? - Igen, szeretem a királyrákot :)
8. Miért kezdtél el blogolni? - Először csak magamnak írogattam, de így, hogy már egy kicsit gyakoroltam, szerettem volna másokkal is megosztani az irományaimat.
9. Mi szeretnél lenni, ha felnősz? - Boldog :)
10. Mi a kedvenc tantárgyad? - Angol <3

Bloggerek, akiknek küldöm:
Murk
Fallen Angel
Sisters

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése