2013. augusztus 28., szerda

2. díjam

Megkaptam a 2. díjamat is, nagyon nagyon köszönöm Berry Stinsonnak, a Sorsmetró (http://sorsmetro.blogspot.hu/) írójának! :)

Szabályok:
- 11 dolog rólam
- 11 válasz
- 11 kérdés
- 3 bloggernek továbbküldeni

11 dolog rólam :
- Teljesen ügyetlen vagyok labdaátadós sportokban
- A szüleim elváltak
- Egyke vagyok
- Kedvenc állatom: Kutya :D
- Egyszer szeretnék kék ombre hajat
- Szerintem túl alacsony vagyok
- Kis dolgokon is képes vagyok sírni
- Szeretek versengeni
- Kedvenc ételem a lasagna, bár nagyon ritkán eszek
- Kémiából és fizikából is hármas voltam év végén
- Vízöntő a horoszkópom

11 válasz:
Várod a sulit? - nagyon nem
Mi volt a legemlékezetesebb élményed a nyáron? - amikor elmentem a két legjobb barátnőmmel egy hétvégére a Balatonra :)
Hányadikos leszel? - 8.
Mi a kedvenc tantárgyad? - angol <3
Mi volt életed legkínosabb pillanata - rengeteg volt, de kapásból egyet se tudok mondani :D
Hallottál már a cserkészetről? - igen, pár osztálytársam cserkészkedett is, amikor kisebbek voltunk
Melyik volt életed legjobb utazása? - Anyukámmal Törökországba :)
Milyen sorozatokat nézel? - PLL, Austin és Ally, és a többi disney-s
Gimis vagy már? - nem
Van sötét oldalad? - mindenkinek van :)
Láttad már a Star Wars-t? - ez hülyén fog hangzani, de nem, nem szeretem annyira az olyan filmeket

11 kérdés:
1. Hányas a cipőméreted?
2. Milyen sport/okat űzöl?
3. Milyen tusfürdővel fürdesz?
4. Sok barátod van?
5. Mi a kedvenc ételed?
6. Tudsz jégkorizni?
7. Melyik volt életed legjobb nyaralása?
8. Mit szoktál nézni a tévében?
9. Kedvenc innivalód?
10. Tudsz énekelni?
11. Melyik másik korban tudod magadat elképzelni?

3 blog, amelyeknek a díjat küldöm:
Complicated
Hurt
The time

Mégegyszer köszönöm szépen a Sorsmetró írójának! :*

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése